ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
Μετά από πολλά χρόνια αναβιώνει στο όμορφο χωριό μας το αγαπημένο " Έθιμο της Φωτιάς ". Ένα έθιμο αγαπημένο από μικρούς και μεγάλους γεμάτο κέφι,χορό και πολλά χαμόγελα.
Η φωτιά λοιπόν θα ανάψει από τις 18:30 και
θα περιμένει τον κόσμο να την φουντώσει με το κέφι του. Πολλές
εκπλήξεις θα περιμένουν το κοινό....



0 Σχόλια