Ticker

6/recent/ticker-posts

Chillout

ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΣ ΩΡΩΠΟΣ

 
ΥΓΡΟΒΙΟΤΟΠΟΣ ΩΡΩΠΟΣ

 Πρέπει να Ενημερωσουμε και παλι ,το Νομικό Καθεστώς όπως αλλωστε ειχα πράξει και με Δημοσια Ανακοίνωση το 2022.,αναφορικά με το Θέμα. 

Ο Υγροβιότοπος της Λιμνοθάλασσας του Ωρωπου Χρειάζεται την Άμεση Οριοθέτηση !!!!και την Ανάδειξη του!!! 

Η τελευταία Νομοθετική Ρύθμιση ,αφορά το άρθρο 52 του ν.4559/2018..αναφέρεται στις περιοχές Α' προτεραιότητας των Υγροτόπων Αττικής!!!!,και όπως περιγράφονται στο Ισχύον Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής και όπως περιγράφονται στον ν.4277/2014 (Α'156 ).." Όπου αναφέρεται ρητά!!..ότι μέχρι την Οριοθέτηση τους σύμφωνα με τον ν.3937/2011(Α'160).. 

ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ!!! 

Η Δόμηση!!!, 

Η Επιχωμάτωση!!!!,

Η Άσκηση Οχλουσων Δραστηριοτήτων!!! και κάθε Δραστηριότητα που Υποβαθμίζει την Οικολογική Κατάσταση!!!! καθώς και Έκδοση Αδειών Δόμησης!!!  Υπάρχει μια Μελέτη Περιβαλλοντικού Ενδιαφέροντος της Περιοχής,από το Γραφείο Λαγκαδινου!!!...

Καλείται η Περιφέρεια Αττικής !!! να προβεί σε κάθε Αναγκαία Ενέργεια  Για την Νομοθετική Κατοχύρωση αυτής της Ευαίσθητης Περιοχής!!!!  Σας παρακαλούμε να προωθήσετε κάθε Ενέργεια Προστασίας!!!!,  Οριοθέτησης!! 

Αλλά και Ανάδειξης!!!!της περιοχής της Λιμνοθάλασσας Ωροπου!!!! Τελευταία η Περιοχή έγινε Αποδέκτης Εναπόθεσης τεράστιων Δεξαμενών ..... 

Ανακοινώθηκε ότι ο Δήμος Ωρωπού προβαίνει στον αποκλεισμό των όποιων οδών εχουν διανοιγεί μετά απο την παρέμβαση της Ορνιθολογικής Εταιρείας Είναι πολύ θετική Ενέργεια Αυτή , και σε Αναμονή της Εφαρμογής της Μελέτης Προστασίας και Ανάδειξης του Υγροβιότοπου συμφωνα με την Κείμενη Νομοθεσία 

Σίσσυ Κορακα' Αρχιτέκτων Μηχανικός πρώην Γενική Γραμματέας ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ.

 

Συγχαρητήρια στην Ορνιθολογική Εταιρεία γιατί Ευαισθητοποιησε τον Δήμο να προβεί στις Ενέργειες που ουσιαστικά ενεργοποιούν τα όρια του Υγροβιότοπου.του Ωρωπού Σας καταθέτω και το Σημείωμά που ηδη ειχα δημοσιοποιήσει απο το 2022.

Με Εκτίμησή. Σίσσυ Κορακά

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια